Fandom

Autobusopedia Warszawska

Zmiany tras po otwarciu II lini metra

112stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Linia 160

Linia, ze względu na przejęcie części jej pasażerów przez metro kursowałaby z nową częstotliwością – 20 minut w godzinach szczytu, poza szczytem i w święto.

Linia 260

To będzie nowa linia, której zadaniem będzie wspomaganie linii 160. Zapewni także nowe, atrakcyjne połączenie osiedla Targówek z II linią metra (stacja Dworzec Wileński). Linia będzie kursowała na trasie: TARGÓWEK – trasa linii 160 – al. Solidarności – METRO DW. WILEŃSKI.

Częstotliwość – 5 minut w godzinach szczytu, 20 minut poza godzinami szczytu i w święto.

Linia 460

Linia, w związku z przejęciem jej pasażerów przez linie tramwajowe i metro, zostanie zlikwidowana.

Linia 512

Linia kursowałaby na trasie: ZACISZE – Gilarska – Rolanda – Codzienna – Młodzieńcza – Radzymińska – al. Solidarności – METRO DW. WILEŃSKI. Skrócenie trasy do Dw. Wileńskiego pozwoliłoby na zapewnienie nowego, atrakcyjnego połączenia Zacisza i ciągu ul. Radzymińskiej z II linią metra. Korekta trasy na Zaciszu (skierowanie do planowanej nowej pętli przy ul. Gilarskiej) zapewni dwukierunkową obsługą ul. Codziennej i ul. Rolanda.

Częstotliwość – 10 minut w szczycie, 15 minut poza szczytem i 20 minut w święto.

Linia 527

Mogłaby kursować na trasie: OS. DERBY - … - al. Solidarności – METRO DW. WILEŃSKI. skrócenie trasy do Dw. Wileńskiego zapewniłoby połączenie wschodniej Białołęki z II linią metra oraz pozwoliłoby na zwiększenie częstotliwości kursowania.

Częstotliwość – 4-8 minut szczycie, 15 minut poza szczytem i w święto.

Linia 718

Linia miałaby wrócić na swoją trasę sprzed rozpoczęcia budowy centralnego odcinka II linii metra, czyli do Dworca Wschodniego: MARKI (CZARNA STRUGA) - … - al. Solidarności – Targowa – Kijowska – DW. WSCHODNI (KIJOWSKA). Dzięki temu Marki uzyskałyby nie tylko dojazd od metra (stacja Dworzec Wileński ale i do Dworca Wschodniego).

Częstotliwość – 15 minut w szczycie, 20 minut poza szczytem, 40 minut w święto.

Linia 738

Kursowałaby na trasie: RADZYMIN – … - al. Solidarności – METRO DW. WILEŃSKI. Skrócenie trasy do Dw. Wileńskiego oznacza zapewnienie połączenia Radzymina, Marek i ciągu ul. Radzymińskiej z II linią metra.

Częstotliwość – 30 minut w szczycie, 40 minut poza szczytem i w święto.

Linia 805

Propozycja zakłada, że będzie kursowała na trasie: MARKI (PUSTELNIK) - … - al. Solidarności – METRO DW. WILEŃSKI. Skrócenie trasy do Dw. Wileńskiego pozwoli na zapewnienie połączenia Marek i ciągu ul. Radzymińskiej z II linią metra.

Częstotliwość – 15 minut w godzinach szczytu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki