Wikia

Autobusopedia Warszawska

Strona główna

112stron na
tej wiki
Dyskusja5
Witaj na Autobusy Warszawskie Wiki!
Jesteśmy internetową encyklopedią gromadzącą informacje o autobusach kursujących po warszawie.

Aktualnie mamy 112 artykułów oraz 142 przesłanych plików.

O wiki

Sieć połączeń autobusowych w Warszawie składa się z około 250 linii o łącznej długości około 2600 kilometrów. Obsługuje je 1795 autobusów należących do 4 przewoźników, spośród których 1481 jest niskopodłogowych, a 388 ma zapowiedzi głosowe. Podobnie jak cała komunikacja miejska, linie autobusowe administrowane są przez ZTM, podlegający miejskim władzom samorządowym. ZTM ustala trasy i rozkłady jazdy, a także wydaje bilety i organizuje ich kontrolę. Przewozy wykonywane są przez firmy wyłaniane w drodze przetargów.

Wskazówki
  • Dopiero zaczynasz przygodę z edytowaniem wiki? Zajrzyj do Centrum Pomocy, aby nauczyć się wszystkiego co musisz wiedzieć o budowie wiki.
  • Przejrzyj obecnie istniejące kategorie, aby dowiedzieć się jakie narzędzia masz do swojej dyspozycji i jakie strony zostały już utworzone.
  • Odwiedź główna kategorię administracyjną, która zawiera wszystkie najważniejsze narzędzia pozwalające utrzymać wiki w dobrej formie.
Polecane
Najważniejsze artykuły
Ankieta
Czy lubisz autobusy?
 
0
 
3
 
2

Ankieta stworzona dnia sty 29, 2015, o godzinie 11:55.
Oddanych głosów: 5

Aktywność na Forum

0

Autobusy Warszawskie Wiki

Wejdź na czat>

Więcej od Wikii

Losowa wiki